środa, 9 maja 2012

Heja!

 Hej.Ostatnio była wielka awantura,ponieważ rodzice mówili mi,że Łatka nie może stać w pokoju gościnnym tylko u mnie,a wiadomo,że świnka musi mieć towarzystwo innych osób wkoło siebie,nie?Więc Łacia dwa dni mieszkała w moim pokoju,a obecnie od dzisiaj jest w gościnnym.Dzisiaj wzięłam Łatkę na "schody".Piszę "schody",bo kto był u mnie w domu wie,że ja mam piętrowy dom,a z tym "schody" chodzi o to,że wzięłam ją na półpiętro na schody.Tam sobie biegała,chociarz nie miała za dużo miejsca,bo wiadomo półpiętro nie jest tak szerokie jak normalny pokój.Potem dałam jej kawałek kartki,żeby chodziła za tą kartką i porobiła jakieś sztuczki.I faktycznie zrobiła JEDNĄ sztuczkę:przeskoczyła mi przez nogę,to już jest coś.Chciałam też,żeby weszła na schodka,ale nie zrobiła tego,bo to dla niej troszkę za wysoko,ale oprzeć się o jego czubek to może.Hej,a kiedyś zrobiłam konkurs i do tej pory nikt się do niego nie zgłosił,więc podaję link:Kliknij tu proszę,aby ktoś się zgłosił,bo bez jednego wygranego konkursu nie zrobię następnego.  Dzisiaj był też konkurs Ortograficzny i zrobiłam prawdo podobnie jeden błąd w słowie "rzerzucha" i powiedzcie,czy wy byście się w nim pomylili.Wyniki będą za jeden do dwóch tygodni.I jeszcze przez ten konkurs ortograficzny ominął mnie sprawdzian z Polskiego CZAD no ale niestety jutro będę musiała go pisać.Dobra dzisiaj już będę kończyć,bo jutro prawdo podobnie mam sprawdzian z techniki i muszę się uczyć.
To cześć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz