czwartek, 3 maja 2012

Cześć!

Przepraszam za długą nieobecność na blogu.Ostatnio jedna osoba poleciła mój blog na swoim,tak więc ja chciałabym jej się odwdzięczyć.Polecam tego bloga Kliknij tu.Dziewczyna opowiada o swoim codziennym życiu,co naprawdę mnie wciąga.Odwiedzam tego bloga codziennie,bo jestem ciekawa co tym razem ona napisze.Teraz chciałabym opowiedzieć o Łatce.Dzisiaj byłam z Łacią na trawce kolejny raz.Jadła ją sobie dopóki Sonia (mój pies) nie zaczęła do niej podchodzić wtedy zabrałam ją do domu. Trochę posłuchałam dziewczyny,która napisała tak Kliknij tu.Posłuchałam jej,bo ma troszkę racji i teraz za każdym razem,gdy Sonia będzie podchodzić do  Łaci będę ją zabierać.Dzisiaj zmieniałam Łaci ściółkę.Nie starczyło mi żwirku,więc musiałam dosypać troszkę trociny.Żwirek nasypałam w miejsce gdzie Łacia najczęściej sika.
PS:Przepraszam  za ciągłe zmienianie tematów.


A teraz obrazki,będzie ich nieco więcej a dokładnie to 10,bo przez ostatnie dni nie dodawałam,oto one:








Nieco górski klimacik :)















Teraz troszkę zimowy klimacik.
















Czy byliście kiedyś przy takiej latarnii?Bo ja nie :(










                                                                            
                                                                                   
Ważna wiadomość!
Bardzo proszę,aby nie ściągać z mojego bloga ruchomych obrazków.

2 komentarze:

  1. Dziękuje za polecenie bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej...
    Bardzo fajny blog:D

    To teraz czas na mnie żeby zabłysnąć ;)

    Wpadnij tu: ssweart.blogspot.com...

    ;) Pozdrawiam KiKa ;D

    OdpowiedzUsuń