niedziela, 16 grudnia 2012

Obcięcie ząbków-niemożliwe.

Niemożliwe.Moi rodzice ,wczoraj się dowiedziałam,obcięli Łacii zęby.Kiedy mi to mama powiedziała,przestraszyłam się.Dowiedziałam się że mamy jakieś specjalne szczypce do obcinania ząbków świnek,więc się uspokoiłam.Ale gdy przyszłam do domu zobaczyłam czym naprawdę obcinali Łaci ząbki.Naprawdę myślałam że mamy jakieś specjalne szczypce do robienia tego.Mama powiedziała,że dziadzio kiedyś kupił je specjalnie dla świnki.Najpierw myslałam,że obcinali jej ząbki tym czymś(obrazek pod postem).Przecież to ma bakterie i w ogóle,ale cóż stało się.Potem dopiero zobaczyłam te właściwe szczypce i faktycznie był specialne.Ok to muszę kończyć,jeszcze tak na szybko poszukam jekiejś świątecznej piosenki.To pa.




 



                                   

Niewłaściwe szczypce



    
                                                          Właściwe szczypce



 
  
 
 
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Czy na tym blogu będą jakieś konkursy ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, juz były tylko, ze nikt nie chcial się do nich zglaszac. Jeśli chcesz to mogę zrobić jakiś konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób, jak chcesz.!
    Dawno nie brałam udziału w żadnym ;)

    OdpowiedzUsuń