wtorek, 10 kwietnia 2012

Cześć!

Przepraszam,że tak długo nie pisałam na blogu.Czy zauważyliście może u swoich świnek(kto ma świnkę),że mają inne łapki?No to lepiej sprawdźcie,bo moja łatka ma z przodu cztery paluszki ,a z tyłu trzy.Wiem,że to trochę dziwne ,bo sama się zdziwiłam gdy to zobaczyłam,ponieważ to wygląda tak jak my mielibyśmy u rąk trzy palce ,a u nóg cztery,co by wtedy było,przecież wtedy nie dałoby się jeść i pić,bo wszystko wysuwało by nam się z rąk,a u nóg to nie jest jakaś tragedia bo chodzić dałoby się,ale na przykład w japonkach,jak by nasze stopy wyglądały?I czy to jest normalne?No cóż,ale nic nie da się zrobić,ponieważ każda świnka tak ma od urodzenia i nie da się na to nic poradzić.Sprawdzałam to u świnkach moich koleżanek i jest to samo.
Muszę już kończyć.
To pa pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz