sobota, 14 kwietnia 2012

Hejka!

Hej! Ostatnio kupiłam Łaci w zoologicznym dwie kolby.Chociarz wydawało mi się,że kolby jedzą tylko chomiki,myliłam się.Kupiłam jej kolbę owocową i warzywną.To było dziwne,bo Łatka ją jadła,ale zacznijmy od początku.Gdy kupiłam kolbę zawiozłam ją do domu i pojechałam do babci.Kolbę zaczepiła mama.Kiedy przyszłam od babci kolba była zaczepiona,ale Łatka jej nie jadła (może coś tam obgryzła).Moim zdaniem mógł ją obrzydzać ten miód który był na wierzchu kolby.Nie wiem dokładnie jaką kolbę mama jej przyczepiła (czy owocową czy warzywną),ale to nie ważne,ważne jest to że kolba już wisiała.Dopiero zaczęła ją obgryzać po dwóch,trzech dniach i teraz ją je.Co prawda nie je jej tak jak chomik,bo wiadomo chomik,chomikuje,ale ważne że je.
Muszę już kończyć to papa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz