wtorek, 21 lutego 2012

Hejka!

Jak już wiecie(zakładka "O mnie") na tym blogu opisuję co moja Świnka Morska robi w dany dzień.
Dobra zacznijmy od wczoraj wiem że troche na to za pózno ale chcę wam o tym powiedzieć więc tak:
Wczoraj byłam z Łatką u weterynarza,aby jej podciąć pazurki,sprawdzić czy nie ma robaków i zobaczyc czy nie jest na nic chora.
Łatka miała na tyłku jakiegoś guza dlatego też poszlismy zobaczyć do weterynarza co to jest,okazało sie ze to tylko posklejana  sierść i kiedyś dawniej mogła mieć jakiegoś guza ale on już się jej goił.To tyle na dzień wczorajszy teraz zacznę opowiadać o dzisiejszym dniu:
Dzisiaj wstałam rano,dałam Łaci do jedzenia ogórka i koperku(moja świnka to jedzenie kocha) i wzięłam ją na rączki następnie włożyłam do paśnika sianko i nalałam wody do poidełaka potem jeszcze wsypałam do miski jedzenie,a Łatka zajadała się tym,po jedzeniu poszła na hamaczek i przespała się troszkę.Teraz Łatka biega po klatce i bawi sie na hamaczku.
Na dzisiaj tyle może jeszcze wieczorem wejdę na bloga.
To cześć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz