czwartek, 23 lutego 2012

Mycie :> O nie

Cześć! Dzisiaj myłam Łatkę co było bardzo trudne,bo moja świnka panicznie boi się wody!Inne świnki tak samo bardzo boją się wody,ale na przykład mojej koleżanki świnka pływa,ale moim zdaniem to jest żadkość.Wracając do Łacii-kiedy wsadzam ją do wody zaczyna się bać,a gdy podstawiam rękę ona wskakuje na nią i wchodzi mi aż na samo ramię,a co do mycia to myję ja co pół roku.Ja myję Łacię szarym mydłem "Biały Jeleń".
Ostrzegam, że jakby ktoś chciał umyć swoją świnkę najpierw proszę ją wsadzić do wody na rączce a dopiero potem kiedy będziemy widzieli,że nasz pupilek dobrze sobie radzi można ją puścić,a jeżeli będzie taka sytuacja jak moja to lepiej mieć świnkę na rękach i wtedy ją wyszorować mydłem i płukać.
Teraz trochę cennych porad o myciu Świnki Morskiej:
  1. Świnkę myjemy w ciepłej wodzie.
  2. Musimy myć zwierzątko odpowiednim mydłem może to być płyn do mycia dla psa jak i również szare mydło "Biały Jeleń".
  3. Myjemy zwierzątko w misce lub w prysznicu z głębokim brodzikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz